2013-11-20

Направих си юрган!

    В средата на ноември 2011 тъкмо си бях купила шевната машина и бях страшно ентусиазирана да направя ВСИЧКО, кото някога съм искала. Направих сума ти възглавнички, поли, чанти и други подобни.

    Започнах и един юрган (ето негова снимка от самото начало). Дълго време той стоя на заден план, с ушит горен слой и нищо друго. Около година по-късно успях да купя малко вата и продължих да действам по него. Вече беше пукхав и двуслоен, липсваше му само обшивката по краищата (те бяха разръфани и със стърчащи конци). Обаче времето ми намаля драстично, а с него и желанието ми за шиене на нещо толкова амбициозно.

    Едва тази седмица (точно две години след първия шев) успях в крайна сметка да довърша започнатия юрган. В момента изглежда страхотно и съм много горда от себе си!

    Остава само да оцелее при първото си пране!

Няма коментари:

Публикуване на коментар