2013-08-20

Sunrise Badge

... или моят първи July Morning


През всичките си 20+ години така и не успях да разбера идеята на July Morning. Знам, че има много информация онлайн, а и когото и да попитам, все ще ми каже нещо по въпроса, но, честно казано, не ми се занимава.  

Въпреки всичко това July Morning винаги ми е допадал като обичай. Идеята да посрещна изгрева в приятна компания, да видя как слънцето се издига над морето и да споделя това преживяване с любими хора, винаги е била много привлекателна за мен.

Затова когато преди няколко години Ог ми предложи да отидем не къде да било, ами на Иракли (известния Иракли, онзи Иракли, който е толкова митичен и защитаван от "истинските хора") за July Morning, нямаше как да не приема! Пътуването беше забавно, на стоп от София, чакахме малко и ни возиха интересни хора, а когато най-сетне пристигнахме, попаднах сякаш на някакъв остров. Никога не съм предполагала, че морският плаж може да бъде такъв - дюни, палатки, природа, без хилядите чадъри, туристи, "кукурузъ" и надвиснали хотелчета и капанчета. Беше като някакво пътуване назад във времето!

Самото посрещане на слънцето - е, трябва да си призная, че не беше нищо особено. Най-вече защото си легнахме по малките часове на денонощието и когато най-после стана време за изгрева, имахме сили само да отворим по едно око, да направим няколко снимки и да се трупясаме обратно в палатката.

Няма коментари:

Публикуване на коментар