2012-01-27

Честит Рожден Ден, Пътешествие!


Днес се навършват четири години, откакто започнах да пиша тук. Бяха... променливи четири години. Понякога пишех весели неща, друг път тъжни, трети път - дълбокомислено-безмислени. Често с месеци не се вясвах, а после наваксвах с по няколко текстове наведнъж. Прилагах доста творчество и картинки - смятам последните за много важни в един блог, иначе далеч не е толкова интересен за разглеждане! :)

Надявам се да сте попътували сред дните ми и да ви е било интересно! 

Хм, горното май прозвуча като сбогуване. Спокойно, не е! :) Ще продължавам да пиша, на също толкова нередовни интервали като досега, и ще се радвам на някой-друг коментар от време на време - колкото да знам, че не сте ме забравили.

По случай празника блогът е с обновен външен вид. Харесвам синьото, някак безметежно-приятно е. Освен това какво по-подходящо от облаци за вятърничевите ми "пътешествия"? Само за шрифтовете не съм сигурна, нещо са ми малко разпиляни. Ще ги оправям в движение!

P. S.
А ето така (горе-долу) изглеждаше
старото оформление на блога.

Няма коментари:

Публикуване на коментар