2012-01-29

To Do List


Следвайки примера на един много мъдър мой познат, тези дни се опитвам да си съставя списък с нещата, които трябва да свърша, за да не ги забравя. Често ми се случва да се сещам за нещо, което смятам за много важно и минута по-късно то да е излетяло от ума ми със скоростта на светлината, заменено от нова идея или мисъл. Затова, рекох си, е наложително да внеса малко ред в този мой неорганизиран ум!

От два дни си записвам всичко, което ми хрумне, че трябва да направя, в момента, в който ми е хрумнало. Резултатът обаче съвсем не е подредения и разбираем списък, който си представях. Изглежда мозъкът ми работи по изключително хаотичен начин и смесва важните и спешни неща с дългосрочните проекти и съвсем малките хрумки.
Ето ви малка част от списъка, за да си кажете wtf? (или да се посмеете - както дойде). Предавам ви го по ред на записване, а зачеркнатите неща съм направила до момента (тук звуча гордо).

- зъболекар - преди сряда!!!
- дискове К.
- подарък Т.
- купи си минерална вода
- оправи си смените в неделя!
- Снипи - преди вторник!!!
- ink comic Evy
- пробвай си лилавия туш <3
- поща картички неделя
- макетно ножче, лилав молив, кафяв молив
- пробвай иглите на Ст.
- купи хартия от онова място
- заший си чантата
- график февруари?
- always bring a banana to a party
- нарави си ново тефтерче, скоро ще ти трябва!
- фактура!!!
- покана рд за И. 
- не се разболявай!!!

Fun Fact 1: "купи си минерална вода", макар и едно от първите записани, все бива забравено нейде в прашните кътчета на съзнанието ми. Като резултат, от два дни почти не съм пила вода...
Fun Fact 2: Лилавият туш е вълшебен! :)
Fun Fact 3: Не съм убедена, че ще се справя с последната задача от списъка :(

Няма коментари:

Публикуване на коментар