2010-09-19

Банско

Тръгвам след четири часа и не мога да спя. Всъщност не че не мога, умирам си за сън, обаче имам "малко" работа... Местя мебели и подреждам.

За който не знае, ще ходя на експедиция в Банско, организирана от университета. Ще се разхождаме из града, ще разпитваме бабите и дядовците за живота им, ще записваме приказки и песни и ще правим "репортаж" за всичко това. Аз, ако ми разреши преподавателят, ще си направя един собствен мини-проект, за който обаче нищо няма да ви кажа, за да не се разколебая предварително :)

От моя курс ще бъда само аз, другите или ги е домързяло, или просто нямат интерес (залагам на второто). И хем ми е много интересно това, което ще правим, хем ме е страх, че ще има прекалено много непознати, с които ще трябва да общувам. Дали ще успея да се справя?

Във всички случаи ще опитам! Та нали страховете съществуват, за да бъдат преодолявани? Ще си водя дневник и ако се окаже, че има нещо интересно в него, ще ви го препиша тук, за да се радвате или да плачете с мен ;)


Е, до скоро виждане, в най-добрия случай до 28ми :) Ще ми липсвате!

Няма коментари:

Публикуване на коментар