2015-05-25

The Minimalism Game (part 3)

За правилата, накратко:

През целия месец ще се разделям с разни вещи от къщи. 
Някои от тях ще подарявам, други ще префасонирам, а трети направо ще изхвърлям.

На първи май ще се лиша от едно нещо;
На втори – от две;
На трети – от три;
и така нататък.

Месецът има тридесет и един дни, така че в края му ще имам 496 неща по-малко.

В предизвикателството, освен мен, се включиха още:

Антония Дончева (която твърди, че е приготвила голяма купчина с неща за изхвърляне, но още не я е наснимала) 
Елерина (която пуска снимки за предизвикателството в блога си)
Cindy Nyan (която изхвърли огромно количество неща за една седмица, защото реши да не чака ден по ден)

Ето тук можете да видите началото на играта. Втора част пък се намира ето тук.

---------------------------------------------------------------------------------

Ден 21 (21 неща):



Гривнички, подарени на деца, които ще им се радват повече, отколкото аз бих могла :)



И други неща, които биха им харесали. Съдя по себе си, разбира се - ако не са ми харесвали, е нямало да ги събирам.


Също така още и още дрехи. Изумително е какво голямо количество съм притежавала, без да поискам да ги нося!


Ден 22 (22 неща):




Ластичета. Много ластичета. На моята коса за какво са ѝ? Аз с черни си карам и други цветове не ми трябват.



Ден 23 (23 неща):


С част от тези неща се разделих по време на прекрасния си уикенд в Лясковец, където имаше доста дечица (и собственици на котки).
Обувките пък бях дарила още в четвъртък, но бях забравила да пусна снимка.



Ден 24 (24 неща):








Този път се разделих с два плика дрехи, които също дарих на една усмихната жена в центъра за бежанците :)







Ден 25 (25 неща):




Шнолки. Това е всичко, което имам да кажа за тях :)




Ден 26 (26 неща):



Десет рекламни картички, които реших, че не ми трябват.



Два шоколада и разни разтворими неща, които, за огромно мое съжаление, се оказаха с изтекъл срок на годност.



Пет буркана с туршия, която май беше завъдила живот.



И шест маркера, които подарих на приятелка, която ще ги използва по-добре от мен :)

Ден 27 (27 неща):




Тук можете да видите разни джунджурии. Част от тях раздадох, част от тях подарих, част - изхвърлих. Мисля, че лепенките от Doctor Who зарадваха няколко души наведнъж :)




А това е последната купчина дрехи, които дарих в центъра за бежанци. Вече почти нямам излишни дрехи!!!





Няма коментари:

Публикуване на коментар