2015-03-15

Защо ме нямаше?

Всеки самоуважаващ се сталкер би забелязал, че от повече от две седмици изобщо не съм се мяркала из интернет-пространството. Ето и причината:

- Олеле, Мел! Как си? Какво се случи? Какво стана? Как си?

На 1 март (честита Баба Марта, в този ред на мисли) претърпяхме катастрофа някъде около Пазарджик. Аз лично нищо не помня, но ми казаха, че колата се превъртяла през покрив и се ударила в мантинелата, след което отново паднала на колела. Било доста епично и страшничко, не обвинявам мозъка си, че е решил да изключи. Никой друг от пътниците не е наранен сериозно, обрала съм почти целия демидж :)

Спокойно, жива съм (очевидно). Мърдам и заздравявам. Рисуващата ми ръка е счупена на няколко места, а другата - само на лакътя. Докато се възстановя напълно, ще се уча да рисувам с нея.

П.П. Отлагам шивашките услуги за по-добри времена.


Няма коментари:

Публикуване на коментар