2014-05-11

Johari Window


Чували ли сте за Johari Window? 

Състои се от четири части: 
- първата се нарича "Arena" - това са нещата, които и ние, и останалите знаят за нас;
- втората е "Blind Spot" - нещата, които хората около нас знаят за нас, но ние вероятно не;
- третата е "Façade" - нещата, които ние знаем за себе си, но останалите не подозират; 
- четвъртата се нарича "Unknown" и представлява нещата, които или не се отнасят за нас, или никой не знае (вкл. ние самите).


Преди години си бях направила Johari Window и днес, докато попълвах поредния тест, който ме попита "Какво мислят за теб приятелите ти?", се присетих за него и реших да си направя нов. След това си помислих, че може старият все още да съществува и го потърсих. 

Оказа се, че три от шест качества в прозореца ми Arena са еднакви и в двете версии, а останалите са малко или повече синоними едно на друго. Уау! А казват, че хората се променят!
Но ако аз не съм променила начина, по който мисля за себе си, дали не съм променила отношението си към останалите? Нека проверим!


Няма коментари:

Публикуване на коментар