2014-05-05

Пролетно почистване (част 2)

Това е продължение на предизвикателството, което си поставих ето тук

Накратко: 
30 дни ще се разделям с разни вещи от къщи.
Някои от тях ще подарявам, други ще префасонирам, а трети направо ще изхвърлям. 

На първия ден ще се лиша от едно нещо;
На втория – от две;
На третия – от три;
и така нататък. 
Предизвикателството беше предназначено за месец април, но поради разни обстоятелства се наложи да го прекъсна на ден 23. Сега продължавам с: 

Ден 24: (24 неща)

Разни неща, които изхвърлих. Сред тях - купчина със стари вестници и книжки с вицове (които вицове са ми били най-смешни, съм ги запомнила), две купчини със списания (което е чудно, защото аз списания не чета), един стар подарък (кутия за овца; но овцата запазих!) и портфейл със синигер. 
Последните две са първите неща, с които ми е жал да се разделя. 



Тук има още неща за изхвърляне, сред които купчина отрязана коса, най-вероятно моя. Какви странни неща съм имала!  



И част от дрехите, които предадох за рециклиране. 



Ден 25: (25 неща)


Още 25 батерии предадени за рециклиране.


Ден 26: (26 неща)



 Още и още дрехи, предадени за рециклиране. 



Някои неща от стаята вкъщи, която играе роля на склад. Близалката е важна, тя седи вкъщи от три години :D
 И няколко дрешки, които щастливо и благополучно отидоха при Гимли (не джуджето).

 Ден 27: (27 неща)








С всички тези дрехи се разделих в H&M - там са много учтиви и усмихнати и рециклират дрехи. 





Ден 28: (28 неща)


Стари бижута и Нещонамерени части от неща. Кой има нужда от тях, наистина? 




И стари химикалки. Някои от тях се състоят само от външната си обвивка, но досега съм ги пазила с мисълта "Ами да, ще намеря отнякъде пълнители и пак ще си имам химикалки!" 

Ден 29: (29 неща)
Тук, сред другите неща, е важна къдрицата от косата ми :) От времето, когато бях червенокоса :) 
А пък пъзела подарих на учениците си и, учудващо, все още има всичките си части!

Защо пазя части от пръчки, ще попитате? Спомени, приятели, спомени. Ето, тази пръчка беше от една среща с еди-кой-си, а пък тази - от морето. 
Но не мога да ги пазя вечно.


И още няколко произволни неща, от които нямам нужда.



Ден 30: (30 неща)

Дреболийки от една от всичките ми кутии с Неща. Много шарени, много цветни, и до едно непотребни :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар