2013-04-25

Дневник на Нещотърсача 2013

Януари, Февруари, Март

Вече е почти април, а аз съм прекалено голям заплес с прекалено малко свободно време. Представяте ли си - от началото на годината не съм публикувала тук нито едно Нещонамерено!


Тази неправда, за съжаление, не мога да поправя, защото не умея да връщам времето назад. Затова пък мога да се опитам да замажа положението като ви покажа наведнъж всички Нещонамерени за Януари, Февруари и Март!



Тук можете да видите първите предмети за годината. Намерих ги в Лозенец, край една детска площадка. Много ми харесва как буквите (вероятно паднали от надписа върху някоя кола) образуват такава слънчева дума!





През януари намерих и една картичка за рожден ден. На нея Иван пожелава на Боян ПРИЯТЕЛСТВО. Честно казано, аз напълно одобрявам това пожелание! :)


Това са няколко неща, които открих при чистенето на колата си. Щипката нямам представа как се е озовала там, но затова пък за нокътя съм сигурна - на Хелоуийн миналата година возих една позната, тя си слагаше костюма в колата и се оплака, че си е изпозагубила ноктите.



И да, правилно сте отгатнали, не съм си чистила колата от ноември. Shame on me!



Тук можете да видите обичайните мартенски Нещонамерени. Обикновено не събирам изпопадалите мартенички от земята, но когато мънистата им са толкова хубави, просто не мога да устоя!


Това са първите пера за 2013, едно камъче, едно пънче и две поизмачкани изкуствени листа.
Последните две намерих близо до цял гирлянд с подобни на тях листа. Все пак взех само тези двете, защото се бяха отделили от гирлянда и изглеждаха много самотни.




Обичайните Нещонамерени в училището, в което работя, са обемните стикери във всякакви цветове и размери. Децата ги събират и лепят в албуми, но непрекъснато се случва някои да изпадат по пода или чиновете, и аз - какво да правя - ги събирам. Нали съм Нещотърсач!






Миналата година намерих вилица, тази година - лъжица. Очаквам през 2014 да намеря един нож, за да запълня колекцията си.










Останалите Нещонамерени си нямат своя история (поне не и такава, която да им се е случила, докато аз съм била наоколо), но затова пък има някои доста интересни.




Това бяха всички намерени от мен Неща за първите три месеца на 2013 година. Надявам се да ви е било интересно. За следващия месец ще пиша (да се надяваме) веднага след като свърши. Имам много Нещонамерени за показване!

Също така планирам и една гост-публикация, в която ще включа всичко, което ми е изпратено до този момент от други приятели-Нещотърсачи. Изпращайте ни и вие вашите намерени предмети (на mellindor@gmail.com), за да можем да се запознаем и с тях. Разкажете ни историите на вашите Нещонамерени!

Няма коментари:

Публикуване на коментар