2012-07-09

Огледалото

Когато попаднеш на ново място, ако си любопитен човек, всичко винаги е страшно интресно. Има нещо възхитително в това да видиш жълта врата, която грее като слънце, или стар буквар с картинки, или килим като този вкъщи. Най-обикновени предмети, които изведнъж се превръщат във вълнуващи и магични, само защото са на ново място.

А когато имаш и супер развинтено въображение като мен, съвсем лесно е магическите неща да се увеличат лавинообразно. Например онова огледало. Съвсем обикновено си изглежда, но до него има лампа, която няма ключ за включване. Ами ако тя не е лампа, ами ръчка, и като я дръпнеш, се отваря проход през огледалото към друг свят?
Ами ако, докато съм спала, оттам са влезли хората от другия свят, и са ме отвлекли, и са ме заменили с моята огледална двойничка? Петното от трева на коляното ми  от вчера не беше ли на другия крак? Бенката на ръката ми дали не беше на дясната вместо на лявата?
Ами ако вече се намирам в огледалния свят, вместо в своя? Всичко изглежда същото, но дали е така наистина? Тук наляво ли се завиваше или надясно? Жената от този билборд насам ли беше обърната или нататък?




(надявам се думичките в комикса да се разчитат, но ако са твърде дребни, посетете този адрес за по-голям размер)

Няма коментари:

Публикуване на коментар