2011-06-02

Тефтерчета - избрано

Днес препрочитах едно старо тефтерче, от периода март-ноември 2009г. Забавно ми беше да го разглеждам. Имаше страшно много неща - описания как ми е минал денят, бележки под линия за всякакви неща, преписани текстове на песни, напомняния по университетски дела, рисунки, идеи за интересни кройки, препоръчани филми/песни, части от разкази, изсушени листа и цветя, пера. Тук предоставям колекция от най-забавните и интересни неща, които открих. 
Enjoy! :)

25.05.2009
На отиване видях нашия влак, Божурския. В покрайнините на Варна! Е, признавам, може и да не е бил точно същият, но много приличаше. Същият опърпан вид, същият тухленочервен цвят, същата форма... и най-вече същите графити! Усмихнах се, когато го видях там на резервните релси. Спомних си нашите стари пътешествия по ЖП линията. За "аучите" и сладоледа. И за това как всичко бе различно от сега.
--
От детския кът: 
- Ако някой ми каже, че съм лоша, ще го ударя по бузата!
- И така ще докажеш, че си добра ли?
- Да! (Мая, 4г.)

- А това какво е? Камион?
- Не. Бетоновоз. (Тео, 2г.)

- Аз съм Оптимус Прайм!
- Аз пък съм баба ми! (неизвестни дечица)
--

11.06.2009
Всъщност май гледането през прозореца е като слушането на музика. Отивам да гледам през прозореца, значи.
--

Верига детски магазини "Супер Мечо". Оптика "Иисус". Заложна къща "Титаник".
--
волнодумец
--
10.07.2009
Огромен двор. Място за игра на футбол. Цветна градина, заобиколена от ягоди и чимширови храсти. Дървета за катерене. Сигурна съм, че някъде, някога, е била окачена люлка!
Мирише на старо дърво, на зелено, на "вкъщи". Звук на вятър, на река, птички чуруликат.
Прекрасно е!
--
Клара за пореден път се убеждаваше, че трябва да си умрял поне веднъж, за да можеш да разбереш колко страхотен е животът. 
Баронът правеше някакъв ритуал, свързан с много ръкомахане, в резултат на който в кръга започваше да се оформя мрачен силует. Имаше зъби. И нокти. И слузеста, лигава кожа. Беше великолепно!
--
Как е възможно да бъдеш по-свободен, когато си максимално ограничен?
--
Идеи за неща: 
- тъкан от хартиени ленти
- отпечатък с гъба
- фигурки от хляб
--
ОБИЧАМ ТЕ е абревиатура, която означава Обединена Българска Институция за Чревоугодничество и Абстрактни Меланхолии в Техническата Ера.
--
Днес е студено. Котката ми е будилник. Не харесвам хора.
--
It's hard to do what you're told if nobody told you what to do.
--
И бисери:
- Кажи му, че и с хубава коса е къс.

- (шофьорът) Извинявайте, че карам с гръб към вас.

- Тея полицаи дебнат за засилили се към тях дебили.
- Ама ние не сме се засилили!

- На мен ми се спеше, но не успях да заспя, защото бях твърде разсеян.

1 коментар:

  1. Трябва няккой ден на публикуваш всички бисери от всички черни тефтерчета ;)

    Оля

    ОтговорИзтриване