2011-01-31

За Приятелите

Приятелят - различен и еднакъв -
със свои мисли и със собствен глас.
Но който в радостта ми не е плакал
и не е пял, когато плача аз.
Със него двойно на света живея,
но без да бъда тъмно раздвоен
със него общо, под една идея
върви несъвършеният ми ден.
(Георги Константинов, из "Есенно признание")

Казва се приятел пръв,
но защо е той такъв?
Затова че пръв полита
в огъня да те спаси,
пръв и без да се запита
прав ли си или не си.
Пръв за теб леда пролазва,
пръв за теб пролива кръв.
Ето затова се казва,
че приятелят е пръв!
(Валери Петров, из "Пет Приказки")

Първо за него пред себе си мислиш,
Радост изпълва душата, когато е радостен той.
И всичко за него готов си да жертваш:
Ясно е тук всичко - приятел е твой.
Тъгата наравно със него споделяш,
Единствено с него намираш покой.
Лесно е всичко на тоз свят да поправиш,
Имаш ли верен приятел до себе си в бой.
(Mellindor, "Приятели")

За хората, които искам да видя, а все не остава време
За тези, които са ми помагали някога и които ще ми помагат винаги
За тези, които мислят за мен с топлина отвътре
За тези, които ми липсват до болка
За тези, които наричам "приятели"

... обичам ви...

Няма коментари:

Публикуване на коментар