2011-01-23

СКУКАААА!

Ужасно е да нямаш какво да правиш!

Не, сериозно.

Да нямаш работа е най-ужасното нещо, особено когато си в сесия и не ходиш на лекции! Свободното време и липсата на смислени неща, които да го зпълнят, е просто убийствена. Днес ми е вторият ден така и ВЕЧЕ издивявам. Прави ми се нещо, излиза ми се, работи ми се!

Днес правих корици на тефтерчета и на третата вече ми омръзна. Прекалено монотонно ми е.
Също така плетох шал. Тази прежда никога няма да свърши!
Галих котката. Мисля, че вече се страхува от мен, защото бяга при всеки удобен случай.
Дори гледах телевизия от от отчаяние!

А утре? Какво да правя утре?! Ще взема да си изчистя стаята. Или да си подредя книгите?
Ще уебдизайнвам. Колкото мога, де.Може да порисувам ако ми дойде желание.

Какво да правя?! Ще умра от скука!
Предложете нещо, поръчайте ми нещо, дайде ми идея!
Спасете ме!!!

P.S. А ето на какво отделих около половин час тази вечер, за да ви покажа колко ТОЧНО ми е скучно! Работата е сериозна...

Няма коментари:

Публикуване на коментар