2010-06-03

Разни безобразни

Щях да пиша пост за отиването си до Черни връх, но така и не стигнах до това. Беше страхотно, всичко ме боля после, но бих отишла пак :P

Купих си черна химикалка, която е чудесна и с която се рисува невероятно лесно. И все хубави неща излизат! Изгубих я същия ден, но после си купих още една.

Започнах да правя красиви тефтерчета съвсем като истински. Когато направя повече от три, ще ви ги покажа! :)

Открих един стар разказ и ми се дописа отново, само че ако осъществя това си намерение, ще има дооста да го променям.

Направиха новата детска градина, но още не съм отишла да я видя. Много е красива, светла и просторна - точно каквато трябва да бъде!

Непрекъснато се сещам за един специален приятел, който ми подари костенурка - същата онази, която някой ден ще полети. Толкова много спомени имам от него, и толкова още са избледняли с времето...

Искам да започна да се вглеждам в детайлите и да ги помня. Те са в същината на нещата! Миризмите, липсващите копчета, стърчащите кичури коса, трапчинката на бузата. Някога съм ги забелязвала, в старите ми разкази изобилства от тях!

И трябва най-сетне да се възползвам от сезона на черешите. Обичам череши!

Няма коментари:

Публикуване на коментар