2009-11-14

Огън

Днес не ми е ден. Първо си изгорих палеца на скарата, докато приготвях сандвичи (колко разсеяна мога да бъда, за да направя подобна глупост?!), а преди малко унищожих част от косата си, когато без да искам хвърлих един въглен върху нея. Сега ме боли скалпа и мрънкам наум, защото няма кого да тормозя на глас.

Мразя да паля огън и това си е. Обичам да го гледам как гори, но запалването оставям на друг. На мен просто не ми се получава!

Бтв, пак гледах Аватар и съм все така възхитена ^.^ Това е една прекрасна анимация!
(това как Аанг е просто едно момче с всички недостатъци на това да си смъртен)
(това как при второ гледане всичко се навързва)
(движенията на bending дисциплините, които са страхотни)
(гласът на Зуко в края на първи сезон, когато казва "I'm tired"!)
(това как всички неусетно порастват)

В общи линии този пост не е нищо специално. Просто исках да се оплача за косата си и да си кажа за гласа на Зуко. What can I say? I'm avatard...

Няма коментари:

Публикуване на коментар