2009-05-13

Май исках нещо да напиша...

... но го забравих.

Всъщност от доста време се каня да пиша тук, но все не намирам време и настроение. Вдъхновението ми за всякакви неща се е изпарило като дим. Макар да имам голямо желание, нито успявам да пиша, нито да рисувам. Вчера седнах пред туша и перото и се опитах с всички сили да събудя каквото е останало от музата си, но се получиха само безмислени неща. Е, бяха "сладки" и т.н., но категорично не са творчество. Дори охлювите ми са по-оригинални, мрън!

***

Преди месец по молба на Виктор (новия ми шеф) изрисувах стъклата на детския кът. Беше много хубаво! Първо направих едно голямо дърво, разположено на два прозореца. В клоните му виеха гнездо птички с малки птичета, в корените му живееше таралеж, а покрай него скачаше заек и се клатушкаха патици (които повече приличаха на пиленца). На другите стъкла нарисувах лястовици и голямо жълто слънце. Децата много му се радваха! Аз също :) После, две седмици след това, стъклата бяха измити и шефът не е отварял дума пак да ги рисувам. Жалко...

Иначе там нещата са си добре, няма някакви напрегнати ситуации освен ежедневните. Единственото ново е, че колежката ми Мария заминава на бригада в чужбина и ще ми липсва много. Дано да успеем да поддържаме връзка на това огромно разстояние! Детският кът няма да е същият без нея...

Ех, в работен план имам и други новости - майката на Иън ми се обади с молба да го гледам този петък вечерта. Ще отида и ще видя как ще се получат нещата този път. Все пак няма да ги има ужасните му приятелчета, нали?

***

Колкото до вкъщи, всичко е все по-прекрасно. В кухнята имаме купища неща, вече си личи, че някой живее там - най-малкото заради лекия безпорядък, който се разпространява с всеки изминал ден. Вече се опитвам да обзавеждам и хола, макар че е трудно - взимам мебели от тук и от там, а те невинаги са съвместими. Нищо, след 20 работни дни ще ни дойде новата секция и тогава вече всичко ще бъде наред! Скоро ще пусна и снимки на мястото - да го видите най-после.

Имахме проблеми с прокарването на Интернет, както повечето от вас знаят ако ми четат mood-овете в Скайп :) Две седмици и половина изкарахме без нет - беше истинско мъчение! В началото не можехме да се засечем с техниците поради това, че с Любо сме на работа по странно време на денонощието и в необичайни дни на седмицата. После дойдоха празници, а техниците (рабзира се) не работят по празниците! След това имало много хора за включване и ние трябвало да изчакаме. А накрая дойде седмицата на авариите, по време на която всички от офиса на Евроком твърдяха, че нямат и минута свободна.

Е, сега вече се радваме на отлична връзка, което най-после ме успокои - бях започнала доста да се нервирам заради несериозността на техниците.

Ай! Споменах ли, че си преместихме пъзела от Младост и той вече е тук? Ако случайно не знаете, става дума за 4000части, пейзаж с много небе, много трева и много разлистени дървета. В общи линии повечето от частите на пъзела са едни и същи, което много затруднява реденето му. Но, всъщност, аз най-после успях да преполовя тревата от картинката, а Любо - планината! Много сме доволни от резултатите :)

***

Хмм, май стана доста дългичко писанието ми. Ще приключвам засега, пък скоро се надявам пак да мина оттук и да ви оставя някое и друго съобщение :)

Поздрави от мен!
Мира/Мел/whatever

Няма коментари:

Публикуване на коментар