2008-12-02

Не хапи ръката, която те храни

Това е една много подходяща поговорка за ситуацията на работното ми място. Няколко колежки бяха уличени в кражба, уволнени и кой знае какво още. Останахме само три.

Много мисли ми се блъскат в главата покрай всичко това и не мога да изчистя съвсем позицията си. Поставям се на мястото на момичетата, когато са научили новината и се чувствам много зле - представям си ако бях аз - не знам... може би щях да се срина тотално. Но после се връщам на своята позиция и си казвам, че е трябвало да се случи точно така, както стана и че хората, които мамят по този безочлив начин трябва да бъдат наказвани за това. Споменавала ли съм какво ужасно изострено чувство за справедливост имам понякога?

Вероятно звучи твърде коравосърдечно, но в момента, с тези объркани мисли, не мога да облека чувствата си в по-елегантни думи. Може би някой ден ще го направя, а може би не.

Това е за днес, приятели. Аз съм добре. Няма да съм наоколо близките дни, защото ще работя до изнемога, но съм добре. Пожелайте ми успех!

1 коментар:

  1. Успех! :)

    Ама това за коравосърдечието не го мисли.Първо си права, че са си го заслужили - това е кражба, не е дребно провинение. Дори не само заради самите пари - никой работодател не може да си позволи да държи такива змии в пазвата си - за доброто на фирмата и другите работещи в нея, ако щеш. Второ, не ги жали толкова и от гледна точка на това, че който е способен да краде, с изключение на определени драматични ситуации, обикновено не е толкова чувствителен, че чак стакива страдания да получи. Доколкото схвашам при твоите колежки не става друми за драми и морални дилеми като тази за човека с болната жена и аптеката.

    Трето, възхищавам ти се, че го гледаш и от тази гледна точка.

    ОтговорИзтриване