2008-11-27

Fanart 100, Snaily и други разни

Привет, всички! :)

Аз съм добре, ако случайно се чудите. Напоследък не се вясвам много-много насам, но затова пък съм заета с един амбициозен личен проект - т. нар. "Fanart 100". Той се състои отново в 100 теми, по които да рисувам, но този път трябва да си избера някакво филмче/книга/нещо, по което да ги правя. Забавно е, но всъщност най-хубавото се състои в предизвикателството, което реших да си поставя с този фенарт: а именно да направя всичките 100 рисунки в един и същи стил и точно за един месец. Тъй като предишните 100 рисунки ми отнеха повече от година и половина (и все още ме мързи да завърша последните три), това сега ще бъде едно доказателство, че... мога и по-бързо :)

Другото, което направих тези дни, е че си изтеглих Adobe Flash и реших да се науча как се правят анимацийки. Отначало бях ужасно безнадежден случай, но както се оказва често при мен, трябваше ми е само малко упорство и разтърсване в Интернет, за да намеря нужните ми Tutorial-и! Ето и резултатът (клик за анимацията):


Не е ли прекрасен? :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар