2012-11-06

Загубена

Имах една учителка в по-ранните ми години, чиято любима реплика беше "или е влюбена, или загубена". Не знам при мен кое от двете надделява, но със сигурност съм адски разсеяна.

Онзи ден, на Сталкерския ЛАРП. Тръгваме с една колежка-сталкер да обикаляме за артефакти, връщаме се и се оказва, че съм си затрила фенерчето по пътя. Това само по себе си е странно, защото играта беше посреднощ и фенерчето би трябвало да е било при мен през цялото време. Хайде наобратно с чуждо фенерче да търся моето. Не го намирам, връщам се - и ми няма ножа. Паднал, докато съм куцукала към Бара ("ранена" в престрелка с игрови оръжия).
Някъде между тези две случки си загубих и химикалката, която обаче, за разлика от горните два предмета, се намери (веднага след което се загуби отново). 

А в момента търся картичката, която прилежно бях надписала и приготвила на бюрото си, за да я изпратя до Германия. Изобщо - загубена отвсякъде!

Няма коментари:

Публикуване на коментар