2012-05-29

Варна, ден първи!*

Тази седмица съм във Варна и ще изпусна всички земетресения, игрални сбирки и танцови репетици. Затова пък имам морето, свободното време без компютър и новите изживявания. Чудя се кое е по-добро :-P

Днес, например, тук имаше слънце! Даа, на фона на вчерашната буря, която ме преследва из цялата страна, днес слънцето ме посрещна като се събуждах и цял ден не ме остави! Дори в момента, докато гледам през прозореца, последните му лъчи се скриват на запад и огряват стените на стаята в оранжево.

Да не си помислите обаче, че съм тук на почивка! Отваряме магазин на Теди във Варна и трябва да обуча новите момичета, да помагам в подреждането и всичко друго, за което съм нужна. Днес се запознах с въпросните нови момичета, много са слънчеви и прекрасни!

След като приключихме в Теди, реших да си направя една разходка-приключение. Най-много ги обичам такива, с неочаквано начало и незнаен край :) Тази започна с вдигане на рамене и думите "Абе, според мен морето е в тая посока".

Не след дълго наистина го намерих и бях толкова радостна, че замалко да се метна през един парапет в едни дървета, само и само да бъда по-близо до него. Жената, която си хранеше бебето на съседната пейка, ме изгледа много странно. Изобщо, като се замисля, днес си навлякох множество такива погледи.

Ами представете си го само! Едно момиче, някакво младо такова; с рошава коса и червена роза, закичена нейде из нея; с платнена чанта, върху която са увиснали плътен черен шлифер и кецове, завързани един за друг; шляпащо босо по плажа, в морето, дори и по асфалта между два плажа.

И върви, това ми ти момиче, и събира някакви неща от земята. Камъчета и мидички, видиш ли. Като децата и лудите. И пингвините.

Чували сте за "The Pebble and the Penguin", нали? Е, аз следвах основната идея на филмчето, само че наопаки (бидейки женска пингвинка and all). Впуснах се в търсенето на Идеалното камъче и обстойно проучих целия плаж от мястото, на което излязох на него, чак до Централния плаж. Намерих няколко изключително красиви камъчета, но не съм сигурна, че някое от тях е The One. Ако времето остане хубаво през следващите дни, ще продължа търсенето!

Най-забавно стана обаче след като приключих с разходката по плажа. На изхода, разбира се, нямаше къде да си изсуша краката, а не исках да си напълня чорапите с пясък. Затова продължих да ходя боса още известно време, насред централната част на Морската градина и когато намерих една чешмичка, видях своя шанс! Напълних си шишето с вода, тръснах се на една празна пейка и съвсем непринудено си измих краката, след което се излегнах и ги изчаках да изсъхнат, мърдайки с пръсти.

Хората ме подминаваха, гледаха с почуда, а едно малко момиченце даже дойде да ме пипне - да види какво е това чудо смешно и необичайно! В общи линии това беше краят на интересната част от моя първи ден във Варна. Ще се видим след седмица (или по-малко)!

Поздрави! Пращам ви слънце! :)


*съвсем не очаквайте да пиша всеки ден, защото нито мога да ви го обещая, нито ще имам постоянството да го направя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар