2012-03-23

Postcrossing


Това е един международен проект за размяна на пощенски картички. Да, на истински картички, направени от хартия, с марки по тях! Помните ли ги?

Идеята е, че ако изпратиш картичка, ще получиш поне една обратно, от произволно място някъде по света. Аз вече имам колекция от 29 картички от най-различни страни: най-близката от Полша, а най-далечната - от Австралия. Ето някои от любимите ми:


За проекта можете да разберете още от тук: http://www.postcrossing.com/about. Ще се радвам да се включите и да ми разкажете за впечатленията си! :)

5 коментара:

  1. Страхотна идея! Може да се включа. :)
    А картичката с момченцето и раковината от коя страна е?

    ОтговорИзтриване
  2. От Германия :)
    А ти откъде си?

    ОтговорИзтриване
  3. Каня се сигурно от около 2 години, но все нещо се случва и забравям. Може би ще е този път :).

    ОтговорИзтриване
  4. Въпреки , че съм още на 16 и съм израснала в света електронната комуникация , си направих не отдавна и аз регистрация . Ужасно забавно е да получаваш картички от други страни и да се запознаваш с нови хора . Английският ми е приличен , така че смело общувам със хора по целия свят . Когато бях на 5 , майка ми не преставаше да ми разказва как си е пращала картички с нейни приятелки от България , а и не само. Един ден установих ,че тя е била маниачка на картички ,защото открих горе на тавана 1 огромен кашон с картички и марки . Бяха от красиви , по-красиви. Може би това ме подтикна да си направя регистрацията . Защото искам и аз да ги съхраня и след години да си спомням . :)

    Таня

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна история, Таня!
    Продължавай да пращаш и получаваш картички, усещането наистина е чудесно! :)

    ОтговорИзтриване