2011-02-16

Без връзка

От време на време подреждам вкъщи. Най-често разните си записки, бележчици и малки рисунки. И намирам най-неочаквани неща. Безумни неща. Неща, които съм писала в някакво  много странно настроение, от което в повечето случаи нямам ясен спомен.

Например:
"Добре де: блестящите звезди са блестящи. А череп може ли да танцува?"
"И учителката хвана маркера и нарисува брада и мустаци на собственото си лице. Което беше глупаво, защото маркерът беше син."
"Не! Аз не съм англичанин! Той е наемен убиец, а аз съм неговата жертва! Той е цирков артист, а аз съм танцуващият му гардероб!"

или намереното днес:
"аз съм пръстно тролче не съм тролче всъщност а кукличка но пръстно тролче звучи толкова сладко като мармалад а аз обичам мармалад ха-ха"

Edit: Понеже не ми се пише нов пост по същата тема, ще сложа тук и други намерени из тефтерчета и тетрадки безумни мисли :)
"И после ще ми разправяш, че жабите крякали в синьо!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар