2008-10-30

Пише ми се :)

Много неща ми се случват тези дни и ми се ще да ги разкажа.

Започнах да ходя на лекции, по-редовно, отколкото минали години (поне засега). Дано да си запазя този устрем, защото нещата ми стават интересни и ми се рисува по креативните задачи, които ни дават преподавателите.

Колегите ми са доста кошмарни, не само защото са нови, но и защото са различни, Знаете колко ме дразнят различните неща, когато не съм ги искала :) Ще се справя обаче.

Рисувам усилено всякакви работи. Оказа се, че музиката за пръв път в живота ми влияе доста на стила, който използвам. Ще видите ако успея да си сканирам последните си "Депеш"-ки рисунки.

А, това със сканирането води мисълта ми в посока на новия компютър, който купи Любо. Много мощна машина, доколкото разбрах, може да прави кафе и да лети като самолет. Иначе външният вид на новата ОС (Уиндоус Виста) малко ме притеснява, но ще й свикна. Имаме и нова версия на Фотошоп :)

Днес се опитвам да си инсталирам драйверите за таблета, скенера и фотоапарата. Нито един от тях не е съвместим с Виста и трябва да ги търся в Интернет. Е, поне разбрах как става и после ако някой мой познат ме помоли за същото, ще знам как да го направя. И те ще ме мислят за гений :-P

Като казах "гений" и се сетих как се опитвам да напиша... хм, как му беше името на нещо, което е по-голямо от разказ, но по-малко от роман? Да, такова нещо :) Хванахме се на бас с Илина коя ще си напише своето произведение първа. Сигурно ще е тя, но и аз ще се постарая!

Утре ще ходя на Хелоуин с БГТФ на Витоша! :) Очаквайте снимки и впечатления (ако се хвана да ги напиша).

1 коментар: