2008-03-08

Второ преинсталиране на Уиндоус за няколко месеца...

... и да видим този път какви вируси ще навъдя. Днес съм рестартирала най-малко 20 пъти за всички инсталирани програми, add-on-и и разширения!

Иначе последните дни си седя вкъщи и се развличам с малко рисуване, малко къщна работа и много мързел :) Майка ми и брат ми са вече трети ден в Бургас - свирят на конкурс и са взели първите награди. Не е учудващо, всъщност :) Само аз напоследък съм черната овчица, която нищо значително не върши.

Е, не е точно така, де! Напоследък анимацията доста ме занимава и си играя да си създавам малки движещи се картинки, колкото да навляза в материята. Засега използвам само Photoshop и ImageReady, защото нямам представа как да работя на Флаш, а четенето на туториъли ме уморява неимоверно (пък и нищо не разбирам). За да се науча на нова програма ми трябва човек, който да ми покаже основите, иначе съм безпомощна.

О, за малко да забравя - имаме си нови кученца! Невероятни сладури, трички. Две момченца и едно момиченце. Още не са се разщъкали, а когато това стане, ще ги раздавам. Та, ако имате интерес, ще пусна и снимки :) Другите две вече пораснали кучета (Момченце и Момиченце са им имената) стоят на стража в предния двор и са много очарователни.


Това е за момента, колкото да обявя, че съм жива и ритам :)
Мира

Няма коментари:

Публикуване на коментар